مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-23سياسي

مرحوم هاشمی رفسنجانی بعد از ردصلاحیت در سال 92 چه گفت؟


رییس جدید خانه احزاب ایران که سال ها مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز بوده، به خاطره ای از مرحوم هاشمی بعد از ردصلاحیت در سال 92 اشاره کرد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 چهره های بسیاری از جناح های مختلف سیاسی وارد کارزار انتخابات شده و برای رییس جمهور شدن در ایران نام نویسی کردند.

یکی از این چهره ها مرحوم هاشمی رفسنجانی بود که در سال 92 کاندیدای ریاست جمهوری شد و چندی بعد توسط شورای نگهبان صلاحیت وی تایید نشد.

در همین راستا قدرت علی حشمتیان رییس جدید خانه احزاب ایران که سال ها مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی بوده در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس به خاطره ای از مرحوم هاشمی رفسنجانی بعد از ردصلاحیت در سال 92 اشاره کرد.

وی در این باره گفت: ایشان دغدغه شان این بود که نظام باید تقویت بشود بارها به بنده این موضوع را می گفتند.

وی افزود: همین کلمه ضربه گیر بودن احزاب برای نظام را آقای هاشمی رفسنجانی به بنده توصیه کردند که شاید اصلا کسی در جامعه این موضوع را نداند؛ در یک ملاقاتی سال 92 بنده خدمت ایشان بودم، دقیقا بعد از آن زمانی که ایشان رد صلاحیت شدند، ایشان به بنده گفتند همه جوره پای نظام باشید، تقویت کنید و حتی توصیه هم به بنده کردند که بیایید از آقای روحانی حمایت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم هاشمی رفسنجانی بعد از ردصلاحیت در سال 92 چه گفت؟

مرحوم هاشمی رفسنجانی بعد از ردصلاحیت در سال 92 چه گفت؟