مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-07اقتصادي

پلمب 3 کارگاه تولید اداوات حفاری غیرمجاز در ملایر


سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان ملایر اعلام کرد: سه کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در شهرستان ملایر پلمب شد.

- ایسنا/همدان سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان ملایر اعلام کرد: سه کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در شهرستان ملایر پلمب شد.

مهدی تاج آبادی گفت: سه واحد کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز که در حال تولید انواع دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز مانند تراکتور و ادوات حفاری بودند، با دستور قضایی پلمب و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند، پیش از این نیز یک کارگاه دیگر تولید ادوات حفاری غیرمجاز توسط این اداره کشف و توقیف شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، وی اضافه کرد: این واحدهای غیرمجاز با تلاش های شبانه روزی گروه های گشت و بازرسی شهرستان شناسایی و با دستور قضایی و به همت کارشناس حقوقی و همکاری پاسگاه انتظامی اسلامشهر آق گل شهرستان ملایر پلمب شد.

سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان ملایر گفت: پیش از این نیز یک واحد مرغداری راکد که به صورت کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در این شهرستان فعالیت می کرد، با دستور قضایی پلمب و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تاج آبادی از توقیف 11 دستگاه انواع ادوات حفاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 کارگاه تولید اداوات حفاری غیرمجاز در ملایر

پلمب 3 کارگاه تولید اداوات حفاری غیرمجاز در ملایر