مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-06فرهنگي

واکنش عضو جداشده منافقین به فیلم «سرهنگ ثریا»


ابراهیم خدابنده مدیرعامل انجمن نجات به تحلیل فیلم سرهنگ ثریا پرداخت و گفت که این فیلم چهره دیگری از منافقین را که تاکنون بازگو نشده به نمایش گذاشته است.

- ابراهیم خدابنده عضو سازمان سازمان مجاهدین خلق (منافقین) که اکنون مدیرعامل تشکلی به نام انجمن نجات برای جدایی اعضای این فرقه است، در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره فیلم سرهنگ ثریا گفت: موضوع فیلم سرهنگ ثریا تاکنون راه به سینمای ایران نداشته است.

خانواده های اعضای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) که رنج های بسیاری را طی ده ها سال به خاطر ربوده شدن ذهن و جسم فرزندانشان تحمل کردند برای اولین بار موضوع یک فیلم سینمایی شدند.

   وی افزود: سازمان مجاهدین خلق(منافقین) سالهاست که ارتباط اعضای خود با خانواده هایشان را ممنوع کرده است و خانواده ها سالیان سال است که خبری از فرزندان خود ندارند.

در فیلم سرهنگ ثریا خانواده ها که بعضا از طریقی متوجه شده اند که فرزندانشان در اشرف عراق گرفتار هستند، برای ارتباط با آن ها عازم عراق می شوند؛ ثریا یکی از این مادران است که سالیان سال است از تنها پسرش امیر بی خبر است و از محل فرزند خود مطلع شده که عازم بیابان های عراق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عضو جداشده منافقین به فیلم «سرهنگ ثریا»

واکنش عضو جداشده منافقین به فیلم «سرهنگ ثریا»