مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-09سياسي

ایزدی: حاکمیت بر فضای سایبری یعنی تأثیرگذاری بر کل جهان


فرمانده قرارگاه تهدیدات نوین و سایبری نیروهای مسلح گفت: هوش مصنوعی و فضای مجازی وضعیت خاصی ایجاد کرده که زمان، مکان و مرزها را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر بتوانیم بر این عرصه حاکمیت داشته باشیم می توانیم بر کل جهان تاثیرگذار بگذاریم.

- فرمانده قرارگاه تهدیدات نوین و سایبری نیروهای مسلح گفت: هوش مصنوعی و فضای مجازی وضعیت خاصی ایجاد کرده که زمان، مکان و مرزها را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر بتوانیم بر این عرصه حاکمیت داشته باشیم می توانیم بر کل جهان تاثیرگذار بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر مصطفی ایزدی در همایش ملی فرصت ها و تهدیدهای نوپدید دریایی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: اینکه یک گروه کوچک، تن استکبار جهانی را به لرزه درآورده قدرت انقلاب اسلامی و آثار آن در سطح جهان را نشان می دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با آن چیزی که غربی ها می گویند تفاوت بنیادی دارد، آنان می گویند انقلاب اسلامی و معنویت را با سیاست تجمیع کرده و ما قدرت مقابله با آن را نداریم اما باید گفت در فرهنگ ما میان سیاست و دیانت فاصله ای نیست و این خدامحوری است که رمز موفقیت ماست.

ایزدی ادامه داد: حکمرانی در فضای سایبر یک فرصت برای کشور است و ما باید از این فضای جدید حکمرانی استفاده و متناسب با این شرایط اقدام و حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدی: حاکمیت بر فضای سایبری یعنی تأثیرگذاری بر کل جهان

ایزدی: حاکمیت بر فضای سایبری یعنی تأثیرگذاری بر کل جهان