مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-29بين الملل

ملت های بافرهنگ، دولتمردان بی فرهنگ


نفرت از صهیونیست ها در اثر جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه به میزان بی سابقه ای بالا گرفته است.

علاوه بر مردم کشورهای مختلف جهان از ادیان و اقوام و گرایش های سیاسی مختلف، - حتی یهودیان غیرصهیونیست نیز به صحنه آمده و هر روز نفرت خود از رژیم صهیونیستی را اعلام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملت های بافرهنگ، دولتمردان بی فرهنگ عنوان سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی است که می توانید آن را در ادامه بخوانید: نفرت از صهیونیست ها در اثر جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه به میزان بی سابقه ای بالا گرفته است.

علاوه بر مردم کشورهای مختلف جهان از ادیان و اقوام و گرایش های سیاسی مختلف، حتی یهودیان غیرصهیونیست نیز به صحنه آمده و هر روز نفرت خود از رژیم صهیونیستی را اعلام می کنند.

اعتراضات یهودیان به رژیم صهیونیستی از اروپا و آمریکا عبور کرده و به کانادا رسیده است بطوری که یک خاخام یهودی در جمع یهودیان و سایر مردم کانادا سخنان مهمی گفته و ضمن اظهار برائت از رژیم صهیونیستی خواستار انحلال این رژیم و تحویل دادن سرزمین فلسطین به مردم آن شده است.

ربّی داوید فلدمن، که یک روحانی یهودی سرشناس در کاناداست در جمع معترضین به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اختلاف، میان مذاهب نیست که باعث این تعارض و کشمکش شده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت های بافرهنگ، دولتمردان بی فرهنگ

ملت های بافرهنگ، دولتمردان بی فرهنگ