مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-07اقتصادي

کاهش سهمیه گازوییل خودروهای دیزلی در رفسنجان، سیپاد قطع است


جمعی از رانندگان مینی بوس های رفسنجان که کار سرویس دهی به مدارس و کارخانه ها را انجام می دهند در اعتراض به کاهش سهمیه سوخت به فرمانداری مراجعه کردند تا نسبت به حل مشکلات شان چاره اندیشی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سسیستم سیپاد یا ردیاب پیمایش جهت اختصاص سهمیه سوخت گازوییل از ماه ها قبل برای خودروهای دیزلی که سرویس دهی کارخانجات و مدارس را انجام می دهند، اجباری شده و رانندگان بر اساس بعد مسافت با استفاده از این دستگاه سهمیه گازوییل خود را می گیرند.

اما چند ماهی ست که رانندگان در رفسنجان با مشکل کاهش سهمیه مواجه شده اند و از قبل از شروع مدارس پیگیر حل این مشکل شده اند تا در زمان سرویس دهی به مدارس بتوانند با کمترین مشکل خدمت رسانی کنند.

از طرفی چندین کارخانه هم در رفسنجان وجود دارد که باید کارکنان آن توسط مینی بوس ها سرکار بروند و اگر گازوییل نباشد سرویس دهی به آنان هم با مشکل مواجه می شود.

امروز جمعی از رانندگان با مراجعه به فرمانداری خواستار حل این مشکل شدند که در بین آنها رفته و با بعضی از این رانندگان گفت وگو کردیم.

یکی از رانندگان که سرویس یکی از کارخانه های شهرک صنعتی بود، اظهار داشت: ماهانه 1350 لیتر می گرفتیم و کمبودی نداشتیم، مدتی هست 100 لیتر کم کردند تا یک ماه و نیم قبل سهمیه را به 500 لیتر رساندند که به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سهمیه گازوییل خودروهای دیزلی در رفسنجان، سیپاد قطع است

کاهش سهمیه گازوییل خودروهای دیزلی در رفسنجان، سیپاد قطع است