مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-15سياسي

 70 هزار جلد کتاب در اردستان امانت داده شده است


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردستان گفت: مردم علاقه مند به مطالعه در این شهرستان در یک سال گذشته بیش از 70 هزار جلد کتاب به امانت گرفتند.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردستان گفت: مردم علاقه مند به مطالعه در این شهرستان در یک سال گذشته بیش از 70 هزار جلد کتاب به امانت گرفتند.

محبوبه داودی، امروز(چهارشنبه، 24 آبان ماه) در نشست خبری هفته کتاب و کتاب خوانی، اظهار کرد: برنامه های متنوعی فرهنگی در هفته کتاب و کتاب خوانی شهرستان اردستان در حال اجرا است که مسابقات مختلف با موضوع کتاب خوانی، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، کارگاه های آموزشی و فرهنگی با موضوع کتاب خوانی، زنگ کتاب خوانی در مدارس و عضویت رایگان در کتابخانه های شهرستان از جمله آنها است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف آموزشی، فرهنگی و کارگاهی با موضوع کتاب خوانی در طول سال، افزود: بیشترین برنامه های کتابخانه های عمومی با هدف جذب افراد و مخصوصاً گروه سنی کودکان و نوجوانان به سمت مطالعه و ایجاد فرهنگ کتاب و کتاب خوانی انجام می شود.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی اردستان با اشاره به اختصاص بخشی از درآمد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی شهرستان، گفت: در شش ماه گذشته شهرداری های شهرستان 50 درصد از سهمیه خود را به حساب کتابخانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 70 هزار جلد کتاب در اردستان امانت داده شده است

 70 هزار جلد کتاب در اردستان امانت داده شده است