مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-12سياسي

نامگذاری روز پاکبان در رودسر/ شهرداران و دهیاران با پسماند درآمدزایی کنند


با استفاده از تکنولوژی می توانیم تهدیدات بهداشتی و اجتماعی زباله را به فرصت درآمدزایی تبدیل کنیم و شهرداری ها و دهیاری ها می توانند از محل تفکیک درآمد پایدار ایجاد کنند.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر گفت: با استفاده از تکنولوژی می توانیم تهدیدات بهداشتی و اجتماعی زباله را به فرصت درآمدزایی تبدیل کنیم و شهرداری ها و دهیاری ها می توانند از محل تفکیک درآمد پایدار ایجاد کنند.

محمد حیدری امروز، 21 آبان ماه در حاشیه مشارکت در طرح جمع آوری پسماند روستای احمدآباد شهرستان رودسر، با اشاره به تاکید رییس جمهور در جلسه با استانداران استان های شمالی در زمینه مدیریت پسماندهای استانی، اظهار کرد: در راستای پیگیری های مجدانه استاندار گیلان، مسئولیت مدیریت پسماند به فرمانداران واگذار شده است.

وی با بیان اینکه طی 15 روز گذشته و در راستای دستورات رییس جمهور و استاندار گیلان اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است، افزود: یکی از اقدامات در حوزه فرهنگی بوده و لذا مسئولان شهرستانی به همراه مردم و سمن ها بر فرهنگ سازی مدیریت پسماند تاکید دارند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه فرهنگ می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات شهری و روستایی را حل کند، گفت: در حوزه پسماند همه شهروندان و روستاییان باید تفکیک از مبدا را جدا رعایت کنند و باید با فرهنگ سازی، این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری روز پاکبان در رودسر/ شهرداران و دهیاران با پسماند درآمدزایی کنند

نامگذاری روز پاکبان در رودسر/ شهرداران و دهیاران با پسماند درآمدزایی کنند