مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-18سياسي

جمعیتِ گفتمان انقلاب اسلامی ذیل هیچ یک از جریانات سیاسی تعریف نمی شود


جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی یک تشکل انقلابی مردمی ،  مستقل و فراجناحی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحمن معاشر رییس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در همایش این تشکل که درتهران برگزار شد گفت:جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی یک تشکل انقلابی مردمی ، مستقل و فراجناحی است و ذیل هیچ یک از جریانات سیاسی تعریف نمی شود و ماموریت اصلی و بلند مدت آن کادر سازی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و شعار آن گام دوم ، گام تمدن ساز است .

وی زمینه سازی برای انتقال بین نسلی و تشکیل مجلس قوی و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی ، تشکیل دولت کارآمد جوان و انقلابی ، زمینه سازی برای حضور بیشتر جوانان در عرصه مدیریت کشور را از جمله اهداف این تشکل بزرگ ملی برشمرد.

رییس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی ، از آمادگی اعضای این جمعیت برای حضور در صحنه دفاع از مردم مظلوم غزه ، در صورت صدور مجوز از ناحیه رهبر معظم انقلاب سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که با حذف دولت جنایتکار صهیونیستی زمینه برای طلوع خورشید ولایت عظمی فراهم خواهد شد.

رییس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در بخشی از سخنانش گفت: دخالت برخی افراد با دلایل شخصی ، در مسیر صدور مجوز فعالیت این تشکل مردمی ، موانعی ایجاد کرده بود که در نهایت کار به دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیتِ گفتمان انقلاب اسلامی ذیل هیچ یک از جریانات سیاسی تعریف نمی شود

جمعیتِ گفتمان انقلاب اسلامی ذیل هیچ یک از جریانات سیاسی تعریف نمی شود