مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-14اقتصادي

بودجه سال آینده شهرداری زنجان با نگاه تحول گرایانه بسته می شود


رییس شورای اسلامی شهر زنجان اجرای پروژه های عمرانی از جمله کانال ها و همچنین راه اندازی بازارچه ها را بیانگر نگاه تحول گرایانه در مدیریت شهری دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان ابنکه شورا در آغاز کار خود با پروژه های ناتمام مواجه بود، اظهار کرد: سبز میدان و بازگشایی معابر اطراف پادگان از جمله این پروژه ها بود  که به جز بخش شمالی سبزه میدان تعیین تکلیف شده اند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان از برنامه ریزی برای طراحی و اجرای پروژه های زیرساختی و تاثیرگذار در سطح شهر خبر داد و افزود: این پروژه ها با هدف تامین زیستگاه بهتر برای مردم طراحی می شود.

وی به تعریف دو پروژه شهیدان کریمی و بوستان شهر در شهر زنجان به عنوان دو پروژه مهم اشاره و تصریح کرد: واقعیت این است که اجرای پروژه های بزرگ خواه، ناخواه مشکلات خاص خود از جمله معارض را دارد، لذا باید وقوع تاخیر را در راستای فراهم کردن زمینه بهره مندی همه مردم از این پروژه ها تحمل کرد.

ناصحی مقدم جابه جایی برخی از تاسیسات زیرساختی در محل اجرای پروژه ها از جمله بخش شمالی پروژه سبزه میدان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: مشکلات موجود در این حوزه، منجر به کندی روند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال آینده شهرداری زنجان با نگاه تحول گرایانه بسته می شود

بودجه سال آینده شهرداری زنجان با نگاه تحول گرایانه بسته می شود