مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-20فناوري

افزایش میانگین سنی بازیکنان پلتفرم رایانه


در ادامه سلسله گزارش های استخراج شده بنیاد ملی بازی های رایانه ای از پیمایش ملی مصرف بازی های دیجیتال ایران در سال 1400، معاونت پژوهش این بنیاد گزارشی از شاخص ترین اطلاعات در خصوص استفاده از پلتفرم رایانه در میان بازیکنان ایرانی را منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در ادامه سلسله گزارش های استخراج شده بنیاد ملی بازی های رایانه ای از پیمایش ملی مصرف بازی های دیجیتال ایران در سال 1400، معاونت پژوهش این بنیاد گزارشی از شاخص ترین اطلاعات در خصوص استفاده از پلتفرم رایانه در میان بازیکنان ایرانی را منتشر کرده است.

 براساس این گزارش، بررسی سهم بازیکنان در سال های 1394 تا 1400 نشان از کاهش این بازیکنان در پلتفرم رایانه دارد، تا جایی که در سال 1400 بالغ بر 19 درصد از بازیکنان که شامل 6 میلیون و 300 هزار نفر هستند، اعلام کرده اند که از این پلتفرم برای بازی استفاده می کنند که این عدد پاییـن ترین نسـبت را در 6 سال گذشته نشان می دهد.

در این گزارش که با عنوان نمای نزدیک 1400- پلتفرم رایانه منتشر شده،  اطلاعات نسبتاً جامعی از الگوی مصرف بازی ها، ترجیحات بازیکنان و میزان هزینه کرد در پلتفرم رایانه ارائه شده است.

این گزارش نشان می دهد نرخ رشد مرکب سالانه تعداد بازیکنان رایانه ای در ایران بین سال های 1394 تا 1400 برابر با 16.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میانگین سنی بازیکنان پلتفرم رایانه

افزایش میانگین سنی بازیکنان پلتفرم رایانه