مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-11سياسي

شهرداری عشق آباد با بحران نیرو مواجه نیست


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: نمی شود گفت که شهرداری عشق آباد با کمبود نیرو مواجه است بلکه با بحران نیروی انسانی مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه عشق آباد، مدیر کل دفتر امور شهری و شواری های استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استانی و محلی شهردار آیین معارفه شهردار عشق آباد برگزار شد.

علیرضا صفری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در این آیین  خطاب به شهرداری جدید عشق آباد اظهارداشت: نمی شود گفت که شهرداری عشق آباد با کمبود نیرو مواجه است بلکه با بحران نیروی انسانی مواجه است چرا در برخی از قسمت ها به هیج وجه نیرویی وجود ندارد که به فکر جابجایی یا تغییر آن بود.

وی درآمدهای شهرداری را یکی از پاشنه آشیل های هر شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری عشق آباد تاکنون با حمایت های مالی دولت اداره شده است و لازم است طرح ها و پروژه های قابل اقتصادی سرمایه گذاری وارد چرخه کار شود تا برای شهرداری عشق آباد درآمد زایی داشته باشد.

علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس هم با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، از این که نیروی فنی و بدون حاشیه مسئولیت شهرداری عشق آباد را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری عشق آباد با بحران نیرو مواجه نیست

شهرداری عشق آباد با بحران نیرو مواجه نیست