مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-14سياسي

60 درصد معتادان فکر نمی کردند که با یکی دو بار مصرف معتاد می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در این نشست اظهار کرد: در مواجهه با مسأله مواد مخدر باید از همه ظرفیت ها برای پیشگیری استفاده شود که وزارت آموزش و پرورش، - دکتر اسکندر مومنی در هفتمین نشست شورای هماهنگی ستاد فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 60 درصد معتادان فکر نمی کردند که با یکی دو بار مصرف معتاد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در این نشست اظهار کرد: در مواجهه با مسأله مواد مخدر باید از همه ظرفیت ها برای پیشگیری استفاده شود که وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه می توانند بسیار اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه متناسب با حجم تهدیدات در زمینه مواد مخدر در زمینه پیشگیری اقدامات لازم صورت نگرفته است، ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر باید در کتاب های درسی، تهیه فیلم و سریال ها مدنظر باشد.

دکتر مومنی با اشاره به نتایج نظرسنجی ها در زمینه دغدغه خانواده ها در آسیب های اجتماعی گفت: نگرانی از مصرف مواد مخدر همواره مهمترین دغدغه خانواده ها در کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد معتادان فکر نمی کردند که با یکی دو بار مصرف معتاد می شوند

60 درصد معتادان فکر نمی کردند که با یکی دو بار مصرف معتاد می شوند