مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-06اقتصادي

6 هزار و 391 پروانه ساخت در بافت های فرسوده سیستان و بلوچستان صادر شد


دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شتاب گرفتن طرح بازآفرینی شهری در 2 سال گذشته، گفت: در این مدت 6 هزار و 391 فقره پروانه ساخت در بافت های فرسوده استان صادر شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شتاب گرفتن طرح بازآفرینی شهری در 2 سال گذشته، گفت: در این مدت 6 هزار و 391 فقره پروانه ساخت در بافت های فرسوده استان صادر شده است.

عطاء اله اکبری در گفت وگو با ایسنا، افزود: بر اساس قانون و سند ملی احیا، بهسازی و نوسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری باید سرانه استاندارد مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری به متوسط استاندارد مسکن همان شهر برسد.

وی ادامه داد: در این راستا بسته های تشویقی مختلفی برای کمک به نوسازی بافت های فرسوده تدوین شده است که مهم ترین آن بسته تشویقی 19 بندی کالبدی است.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان افزود: این سیاست ها و ضوابط به منظور ایجاد انگیزه برای توسعه دهندگان، سرمایه گذاران و مالکان اراضی محدوده های بافت فرسوده و ناکارآمد شهری و در راستای ارتقای کیفیت محیطی و تامین خدمات مورد نیاز است.

اکبری با بیان اینکه راهکار اساسی نوسازی بافت فرسوده بر مبنای مردمی سازی و تشویق ساکنان بافت ها با مشارکت سازنده ها با استفاده از بسته های تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار و 391 پروانه ساخت در بافت های فرسوده سیستان و بلوچستان صادر شد

6 هزار و 391 پروانه ساخت در بافت های فرسوده سیستان و بلوچستان صادر شد