مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-04ورزشي

قاسمپور جای یزدانی مقابل دیوید تیلور در المپیک؟


آیا سکوت کامران قاسم پور مقابل ادعای علیرضا دبیر نشان از یک جنجال بزرگ در کشتی قبل از المپیک دارد؟ شاید کامران به 97 کیلو نرود و با کاهش وزن در 9ماه باقیمانده جای حسن یزدانی جراحی کرده را در المپیک بگیرد - یکی از مهم ترین بحث های فنی این روزهای کشتی و حتی ورزش ایران، موضوع دو وزن 86 و 97 کیلوگرم است، در یکی یزدانی سهمیه المپیک را گرفته و در دیگری مجتبی گلیج باوجود عملکرد خوبش در این سال ها، اما به دلیل آنچه که پژمان درستکار بیماری ثانیه آخری دانست، کشتی برده را به عبدالرشید سعدالله یف روس باخت و نه تنها مدال، که سهمیه المپیک هم نگرفت تا پیش از فکر المپیک، در این وزن باید به دنبال کسب سهمیه باشیم.

چه بهتر است که در مسابقات گزینشی آسیایی در بیشکک این اتفاق رخ دهد و مثل المپیک قبلی که هر سه سهمیه باقی مانده در رقابت های گزینشی قاره ای به دست آمد و ترکیب تیم تکمیل شد، این بار هم در فاصله کمتر از چهار ماه تا پاریس، خیال کشتی آزاد بابت سهمیه هایش راحت شود.

اگر فرض را بر گرفتن سهمیه المپیک در 97 کیلوگرم بگذاریم که باتوجه به مدعیان آسیایی که سهمیه این وزن را نگرفته اند، به نظر هم محتمل می آید، همچنان مسئله اصلی کامران قاسم پور است.

کشتی گیری که به نوشته تسنیم برخلاف فدراسیون و سرمربی تیم ملی که گفته اند به لحاظ شرایط وزنی اش و اینکه بین 94


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمپور جای یزدانی مقابل دیوید تیلور در المپیک؟

قاسمپور جای یزدانی مقابل دیوید تیلور در المپیک؟