مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:012023-10-29اقتصادي

ارزش گذاری حبابی، مانع برسر راه جذب سرمایه در شرکت های دانش بنیان


طاها میرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به چالش شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: امروزه کسب و کارهای نوپا با چالش عدم آشنایی و اشراف کامل به اصول شرکت داری و کم توجهی به فرآیند جذب سرمایه روبرو هستند، در برخی موارد حتی لازم نیست که تسلط کافی بوده و حتی می تواند یک آشنایی حداقلی باشد.

وی داشتن اطلاع نسبت به قانون تجارت در تیم کسب و کار الزامی دانست و افزود: به همان اندازه ای که بازاریابی و بازخوردگیری از مشتری اهمیت دارد به همان میزان هم تیم حقوقی و مالی کسب و کار باید به قوانین آگاه باشند.

میرمحمدی یادآور شد: به وفور کسب و کارهایی می بینیم که باوجود داشتن بازار مناسب و دانش فنی خوب و توانایی بالا در فروش؛ به واسطه عدم آگاهی به اصول مذاکره با سرمایه گذار به چالش تامین سرمایه برخورد می کنند.

عضو هیات مدیره شرکت صنعتی دانش بنیان اعلام کرد: طبق آمار بین 9 تا 12 ماه بعد از شروع فعالیت تجاری کسب و کارهای نوپا کمبود منابع مالی و الزام به جذب سرمایه خودنمایی می کند، از آن طرف اغلب صندوق ها و سرمایه گذاران این حوزه آمادگی تامین مالی را دارند اما پروژه مطلوب پیدا نمی کنند، پس حتما شرکت های دانش بنیان باید خودشان را تقویت کرده و آماده شراکت با یک سرمایه گذاری حرفه ای کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش گذاری حبابی، مانع برسر راه جذب سرمایه در شرکت های دانش بنیان

ارزش گذاری حبابی، مانع برسر راه جذب سرمایه در شرکت های دانش بنیان