مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-21سياسي

نخستین دوره جایزه ملی آبادیران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جایزه ملی آبادیران، فراخوان شناسایی فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه با بیش از 30 میلیارد ریال جوایز نقدی و غیر نقدی گام دیگری در راستای حمایت از محصولات و خدمات دانش بنیان و فعالیت های جامعه نخبگانی و مردمی .

- جایزه ملی آبادیران با عنوان آبادینو به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت کشور به برگزیدگان اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جایزه ملی آبادیران، فراخوان شناسایی فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه با بیش از 30 میلیارد ریال جوایز نقدی و غیر نقدی گام دیگری در راستای حمایت از محصولات و خدمات دانش بنیان و فعالیت های جامعه نخبگانی و مردمی است که از طریق رفع نیازمندی ها، مسائل و چالش های مناطق کمتر برخوردار کشور به آبادانی و پیشرفت این مناطق کمک می کنند.

این جایزه به دنبال شناسایی فعال ترین و مؤثرترین بازیگران مردمی این عرصه در بخش های مختلف علمی، نخبگانی، شرکت ها، گروه های مردمی و جهادی و مسئولیت اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره جایزه ملی آبادیران برگزار می شود

نخستین دوره جایزه ملی آبادیران برگزار می شود