مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-30فناوري

آغاز به کار نمایشگاه آیتکس از 10 آبان در مشهد


مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی گفت: نمایشگاه «آیتکس» از 10 تا 13 آبان ماه در فضایی به مساحت 4500 متر در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی گفت: نمایشگاه آیتکس از 10 تا 13 آبان ماه در فضایی به مساحت 4500 متر در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

علیرضا صدرزاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نمایشگاه آیتکس مشهد اظهار کرد: بیست وسومین نمایشگاه کامپیوتر، موبایل، بلاکچین و رمزارزها و بازی های رایانه ای و دهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند مشهد با عنوان آیتکس ، از 10 تا 13 آبان ماه در فضایی به مساحت 4500 متر در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه شامل حوزه های مختلفی از قبیل فناوری اطلاعات و ارتباطات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، موبایل، سخت افزار، نرم افزار، بلاکچین و رمزارزها و شهر هوشمند است که به دلیل گستردگی ابعاد و موضوعات آن می تواند بستر حضور پررنگ فعالان این عرصه را به منظور توسعه کسب وکار آن ها و ایجاد شبکه های تجاری فراهم کند.

صدرزاده در خصوص برنامه های جنبی این رویداد عنوان کرد: در حاشیه این رویداد که در سالن فردوسی برگزار خواهد شد، اینفلوئسرها، استارتاپ ها و دیگر فعالان حوزه کامپیوتر می توانند از دوره های آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه آیتکس از 10 آبان در مشهد

آغاز به کار نمایشگاه آیتکس از 10 آبان در مشهد