مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-29اقتصادي

مدیران برای حمایت از مؤسسات قرآنی چاره اندیشی کنند


مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت گیلان با تأکید بر اینکه می طلبد مدیران استان برای کمک و حمایت از مؤسسات قرآنی چاره ای بیندیشند، گفت: می توان با حمایت هایی نظیر تخصیص تسهیلات حمایتی با بازپرداخت طولانی مدت، - واگذاری طرح ها و برنامه ها به صورت عملی، اعتبار بخشی به مدارک صادره مؤسسات قرآنی را رونق بخشید.

امیرحجت مرادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حمایت مالی از مؤسسات قرآنی استان اظهار کرد: متأسفانه مؤسسات قرآنی از دوره کرونا مانند سایر بخش ها با آسیب جدی مواجه شدند، ولی مؤسسات قرآنی چون در بخش فرهنگی تلاش می کنند و امتیاز حمایت مالی و تسهیلاتی ندارند عموما غیر تجاری هستند، طبیعتا با چالش جدی مواجه شدند که نیاز به پشتیبانی دارند.

وی با بیان اینکه مؤسسات قرآنی استان به معنای واقعی از دوره کرونا با ورشکستگی اقتصادی مواجه شدند، افزود: همه مؤسسات قرآنی و خصوصا مؤسسات فعال تر که عموما از مکان استیجاری هم برخوردار بودند، با وجود پرسنل و هزینه های جاری با آسیب های بیشتری در جهت تأمین هزینه ها مواجه شدند.

در دوران کرونا یارانه و تسهیلاتی به مؤسسات قرآنی تعلق نگرفت و با توجه به اینکه از شرایط بحرانی کرونا خارج شدیم ولی کماکان این وضعیت ادامه دارد و اقتصاد مؤسسات قرآنی بهبود نیافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران برای حمایت از مؤسسات قرآنی چاره اندیشی کنند

مدیران برای حمایت از مؤسسات قرآنی چاره اندیشی کنند