مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-07سياسي

3 اسکله گردشگری در سفر رییس جمهور به هرمزگان افتتاح می شود


مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: طرح نصب 3 فروند اسکله شناور گردشگری در بنادر غرب هرمزگان در دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان امروز با اشاره افتتاح سه اسکله گردشگری در سفر رییس جمهور به غرب هرمزگان، اظهار کرد:  در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی، طرح ساخت و نصب سه فروند اسکله شناور گردشگری بنادر غرب استان در دستور کار قرار گرفت که با اتمام و نصب 2 فروند از این اسکله ها، 80 درصد پیشرفت حاصل شده است.

وی ادامه داد: این طرح با اعتباری افزون بر 450 میلیارد ریال در دور دوم سفر رییس جمهور به استان هرمزگان به طور رسمی به بهره برداری می رسد.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان؛ جنس بدنه این اسکله ها از فولاد دریایی بوده و تمام مراحل طراحی و ساخت نیز توسط متخصصان داخلی در مدت یک سال طراحی و ساخته شده است.

سالاری افزود: با اتمام و نصب اسکله های گردشگری بنادر کنگ و لنگه و اجرای فوندانسیون اسکله گردشگری بندر مقام این طرح 80 درصد پیشرفت داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: با نصب کامل اسکله شناور گردشگری بندر مقام تا اواخر آبان ماه جاری، طرح ساخت و نصب سه فروند اسکله شناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اسکله گردشگری در سفر رییس جمهور به هرمزگان افتتاح می شود

3 اسکله گردشگری در سفر رییس جمهور به هرمزگان افتتاح می شود