مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-28سياسي

انهدام اهداف با موشک های فجر و فتح 360 در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا


سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عملیات آفندی با بهره گیری از تسلیحات دوربرد و نقطه زن اجرا شد، گفت: اهداف پیش بینی شده در این رزمایش با موشک های فجر و فتح منهدم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ کریم چشک، سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش در خصوص مرحله آفندی این رزمایش با بیان اینکه عملیات آفندی با بهره گیری از تسلیحات دوربرد و نقطه زن اجرا شد، گفت: اهداف پیش بینی شده در این رزمایش با موشک های فجر و فتح منهدم شدند.

وی افزود: در روز دوم از رزمایش اقتدار 1402،  نیروی زمینی ارتش، عملیات آفندی مقتدرانه ای را با حضور یک لشکر زرهی، یک گروه توپخانه و تیم های پشتیانی آتش هوانیروز علیه نیروهای مهاجم صورت داد.

سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش با اشاره به استفاده از موشک های دورزن فتح 360 و موشک های فجر، گفت: این موشک ها با بردی حدود 120 الی 180 کیلومتر و با سرعت قابل ملاحظه 4 ماخ، در واقع دست بلند نیروی زمینی در منازعات محسوب می شود و همانطوری که مشاهده شد در این رزمایش نیز اهداف تعیین شده با موفقیّت و کم ترین ضریب خطا توسط این موشک ها مورد اصابت قرار گرفتند.

وی افزود: در ادامه این مرحله از رزمایش پهپادهای شناسایی و رزمی مهاجر و ابابیل توانستند اهداف مورد نظر را با موشک ها و بمب های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام اهداف با موشک های فجر و فتح 360 در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا

انهدام اهداف با موشک های فجر و فتح 360 در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا