مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:512023-10-30سياسي

اعلام انزجار کلیمیان کرمانشاه از رژیم کودک کش صهیونیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جامعه کلیمیان استان کرمانشاه امروز 8 آبان 1402 با اجتماع درب کنیسای خود با در دست داشتن پلاکاردهایی جنایت های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست را محکوم نمودند.

حجت الاسلام عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز با حضور در جمع آنان ابراز داشت: این گونه تجمعات سبب خواهد شد صدای مظلومیت فلسطینیان به گوش جهانیان برسد و سبب منفورتر شدن صهیونیزم بین الملل و آمریکای مستکبر و جنایتکار خواهد شد.

در ادامه بهمن محمودی عضو انجمن کلیمیان کرمانشاه ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالی صهیونیست در فلسطین و غزه تصریح کرد: تنها علت تجمع امروز کلیمیان و یهودیان در امروز حمایت از مردم فلسطین هست.

خداوند جنایتکاران صهیونیست را لعنت کند.

ما مخالف کشت و کشتار هستیم و پشتیبانی خود را از مردم غزه اعلام می داریم.

وی افزود: جنایات خلاف بشریت و مخالف هر نوع قانون توسط اسراییل نزد هر انسان آزاده ای محکوم است محمودی تصریح کرد: باید حساب یهودیان را از صهیونیست ها جدا دانست و ما خواستاریم که این جنایات هرچه سریع تر پایان یابد.

وی تأکید کرد: کلیمیان در زیر پرچم انقلاب اسلامی ایران با آرامش و بدون مشکل در حال زندگی هستند و در دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انزجار کلیمیان کرمانشاه از رژیم کودک کش صهیونیست

اعلام انزجار کلیمیان کرمانشاه از رژیم کودک کش صهیونیست