مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-12اقتصادي

کولبران قاچاقچی نیستند


دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان بر برخورد علمی با پدیده قاچاق تاکید کرد و گفت: امروز باید به جای روش های سنتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزها از روش های آکادمیک و علمی استفاده کرد.

- ایسنا/کردستان دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان بر برخورد علمی با پدیده قاچاق تاکید کرد و گفت: امروز باید به جای روش های سنتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزها از روش های آکادمیک و علمی استفاده کرد.

علی خداویسی، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در میزگرد ایسنا با عنوان جایگاه مرز در مهار تورم و رشد تولید که در ایسنای کردستان برگزار شد، ایران را یک کشور در حال توسعه دانست و اظهار کرد: مرز استان کردستان با سایر مرزهای استان های کشور متفاوت است و قرابت های فرهنگی، تاریخی و اقتصادی خاصی بین ما با عراق به ویژه اقلیم کردستان وجود دارد، که انکار ناپذیر است و این تفکر را ایجاد می کند که مرز می تواند هم تهدید باشد و هم فرصت، اما این در حالی است که تاکنون مرز بیشتر تهدید تلقی شده و با دیدی ایدئولوژیک و دولتی نگریسته شده و از آن استفاده درستی نشده است.

وی وابستگی اقتصاد کشور به نفت را چالشی بزرگ و اساسی در اقتصاد کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب ذکر کرد و افزود: این امر موجب شده که دیدگاه نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولبران قاچاقچی نیستند

کولبران قاچاقچی نیستند