مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-29اقتصادي

پروژه انتقال آب به چشمه هفتیان تفرش از اَبر پروژه های استان مرکزی است


مدیر پروژه انتقال آب به چشمه هفتیان تفرش گفت: این پروژه با توجه به اینکه مسیر کوهستانی و کار کردن در این مسیر بسیار سخت است، یکی از ابر پروژه های استان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفرش، علی مصلح آبادی صبح امروز در جریان بازدید خبرنگاران از پروژهانتقال آب به چشمه هفتیان تفرش اظهار کرد: این پروژه با توجه به اینکه مسیر کوهستانی و کار کردن در این مسیر بسیار سخت است، یکی از ابر پروژه های استان محسوب می شود.

وی افزود: مسائل فنی این پروژه به دلیل شرایط فیزیکی محدوده طرح پیچیده است و باعث شده که  هزینه کردهای این طرح افزایش یابد.

 مدیر پروژه انتقال آب به چشمه هفتیان تفرش با بیان اینکه  طول خط اصلی پروژه آبرسانی 65 کیلومتر است که طی سنوات گذشته انجام شده، گفت: این طرح 4 ایستگاه پمپاژ اصلی دارد که ایستگاه تفتان مرکز ثقل بوده و سه ایستگاه دیگر پمپاژ فرعی است.

مصلح آبادی بیان کرد: هدف این طرح انتقال 150 لیتر بر ثانیه آب مطمئن و پایدار است و که 50 لیتر برای روستاهای اطراف است.

  وی با بیان اینکه منابع آبی شهرستان متاسفانه فقیر و ضعیف است، گفت: یکی از پرامیدترین منابع آبی اجرای همین طرح است که زمان اجرا و زمان بهره وری هزینه بر است، با پیگیری و همت آب منطقه ای و مسوولین پروژه پیشرفت ویژه ای داشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب به چشمه هفتیان تفرش از اَبر پروژه های استان مرکزی است

پروژه انتقال آب به چشمه هفتیان تفرش از اَبر پروژه های استان مرکزی است