مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-29اقتصادي

بازطراحی دولت سیزدهم برای تجارت انرژی تاثیرگذار در رشد اقتصادی کشور


سیاست های دولت سیزدهم در حوزه انرژی شرایطی را رقم زد که در بهار امسال شاهد رشد اقتصادی کشور بودیم، موضوعی که در شرایط تحریم و با اجرای سیاست های خنثی سازی تحریم ها و بازطراحی تجارت انرژی رقم خورد.

- یک کارشناس حوزه انرژی گفت: سیاست های دولت سیزدهم در حوزه انرژی شرایطی را رقم زد که در بهار امسال شاهد رشد اقتصادی کشور بودیم، موضوعی که در شرایط تحریم و با اجرای سیاست های خنثی سازی تحریم ها و بازطراحی تجارت انرژی رقم خورد.

مهدی هاشم زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رشد هشت درصدی اقتصادی ایران با نفت در فصل بهار، اظهار کرد: خنثی سازی تحریم ها یکی از موضوعات مورد پیگیری دولت سیزدهم بوده، یکی از مشکلاتی که بخش حکمرانی دیپلماسی ایران دارد این است که با فرض رفع تحریم ها می خواهند همه امور را پیش ببرند، مشکلی که ایجاد می شود این است که زمانی که با تحریم مواجه می شویم ساز و کار واحدی برای برخورد با آن نداریم.

وی افزود: این ساز و کار به خصوص در حوزه انرژی که بیشترین تحریم ها روی آن اعمال شد تغییرات جدی کرد، دولت سیزدهم روی بحث بازارسازی به جای بازارهای سنتی در دسترس متمرکز شد، فرق بازارسازی با بازاریابی سنتی این است که تقاضای جدید در بازار به وجود می آید، به خصوص این موضوع در بحث نفت بسیار اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازطراحی دولت سیزدهم برای تجارت انرژی تاثیرگذار در رشد اقتصادی کشور

بازطراحی دولت سیزدهم برای تجارت انرژی تاثیرگذار در رشد اقتصادی کشور