مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-29سياسي

تأمین کمک هزینه لوازم التحریر برای فرزندان خانواده های زندانیان شیراز


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از پرداخت کمک هزینه تأمین لوازم التحریر برای 500 نفر از فرزندان دانش آموز خانواده های نیازمندان زندانیان تحت پوشش شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از پرداخت کمک هزینه تأمین لوازم التحریر برای 500 نفر از فرزندان دانش آموز خانواده های نیازمندان زندانیان تحت پوشش شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمصطفی بحرینی امروز، 7 آبان در نهمین نشست هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیراز از پرداخت کمک هزینه تامین لوازم التحریر به 500 نفر از فرزندان دانش آموز خانواده های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه این کمک ها با مساعدت خیرین و نیکوکاران تامین شده است، افزود: این پرداخت در دو مرحله خواهد بود که مرحله اول، کمک به 500 دانش آموز را به انجام رسانده و در مرحله دوم نیز پیش بینی می شود این پرداخت تا 750 نفر افزایش یابد.

وی یادآور شد: این کمک ها هدفمند و از سطح ابتدایی، متوسطه اول و دوم و آموزش عالی از 7 میلیون ریال تا 16 میلیون ریال بوده است و با هدف تسهیل خانواده ها برای برخورداری از این کمک ها، مبنا بر این شد که به جای تامین بسته های تحصیلی، وجوه آن به خانواده پرداخت شود که سرعت، سهولت در دریافت وجوه، سلامت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کمک هزینه لوازم التحریر برای فرزندان خانواده های زندانیان شیراز

تأمین کمک هزینه لوازم التحریر برای فرزندان خانواده های زندانیان شیراز