مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-11اقتصادي

خسارت 90 میلیاردی سیلاب به جاده های گلستان


عادل مصدقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت راه های سیل زده استان گلستان، اظهار کرد: سیلاب اخیر خسارات جدی را به راه های استان زده است.

وی ادامه داد: 90 میلیارد تومان خسارت این سیلاب به حوزه راه های استان گلستان بوده و تلاش های اولیه با 150 دستگاه انواع ماشین آلات شروع شد و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تاکید کرد: همچنان در ورودی شهرستان گالیکش، پل ورودی که یکی از پل های مهم است، عملیات در حال انجام است، شرایط پل تثبیت شده و اقدامات ایمنی لازم در حال انجام است.

مصدقی گفت: روز گذشته در روز تعطیل نیز فعالیت لازم انجام شد و پل کاملا پاکسازی شده و اقدامات لازم به منظور رفع نگرانی تخریب پل نیز انجام شده و عملیات بتن ریزی انجام شد و پل کامل تثبیت شد.

وی اضافه کرد: در محور گنبدکاووس به کلاله که روز نخست چند ساعت مسدود بود کامل بازسازی شده و محور پاکسازی شده و تردد در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: در محور خوش ییلاق نیز چند مورد مشکلات سیلابی داشتیم که مشکل برطرف شده است.

مصدقی گفت: بامداد روز گذشته یک رانش در محور اولنگ رامیان داشتیم که اقدامات موثری در روز گذشته توسط همکاران ما انجام شد و تردد در مسیر برای روستاییان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 90 میلیاردی سیلاب به جاده های گلستان

خسارت 90 میلیاردی سیلاب به جاده های گلستان