مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-19سياسي

تشکیل کارگروه فنی آب به منظور بررسی مسائل مشترک آبی ایران و ترکیه


در دومین کمیته مشترک همکاری های آبی ایران و ترکیه مقرر شد به منظور بررسی مسائل مشترک آبی دو کشور «کارگروه فنی آب» تشکیل شود.

- در دومین کمیته مشترک همکاری های آبی ایران و ترکیه مقرر شد به منظور بررسی مسائل مشترک آبی دو کشور کارگروه فنی آب تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دومین کمیته نشست مشترک همکاری های آبی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه که امروز به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران و با حضور محمد جوان بخت - معاون وزیر در امور آب و آبفا و ابوبکر گیزلی گیدر - معاون وزیر جنگلداری و زراعت ترکیه برگزار شد، دو طرف در خصوص تشکیل کارگروه فنی آب به منظور بررسی مشکلات و مسائل آبی مشترک دو کشور توافق کردند.

بر این اساس مقرر شد، نخستین جلسه این کارگروه به دعوت معاون وزیر جنگلداری و زراعت ترکیه و با حضور نمایندگان دو کشور در آنکارا برگزار شود.

محمد جوانبخت در حاشیه این دیدار و نشست مشترک در جمع خبرنگاران، برگزاری نشست با مقامات ترکیه ای را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نشست باتوجه به سوابق تاریخی و مشترکات عمیق دو کشور؛ در فضای کاملا دوستانه و برادری برگزار شد.

وی افزود: بنده دغدغه ها و نگرانی های مردم ساکن در حاشیه رودخانه ارس و مشکلات کم آبی که در سال های گذشته داشته اند را به طور کامل مطرح کردم وطرف ترکیه ای اطمینان داد که کشور متبوعش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه فنی آب به منظور بررسی مسائل مشترک آبی ایران و ترکیه

تشکیل کارگروه فنی آب به منظور بررسی مسائل مشترک آبی ایران و ترکیه