مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-31اجتماعي

50 درصد فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان توسط خیرین احداث شده است


مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نگاه بلند و اندیشه پرمهر خیرین را گامی در مسیر تحقق و توسعه عدالت آموزشی به ویژه در سیستان و بلوچستان دانست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نگاه بلند و اندیشه پرمهر خیرین را گامی در مسیر تحقق و توسعه عدالت آموزشی به ویژه در سیستان و بلوچستان دانست.

حسن بروشکی شامگاه دوشنبه 8 آبان در دیدار اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز سراوان ضمن قدردانی از حسن نظر و اندیشه پاک خیرین و مجموعه های خیریه اظهار کرد: خوشبختانه در سال های اخیر سیستان و بلوچستان کانون توجه انسان های نیک سرشت و خیرخواه شده است.

وی افزود: خیرین گرانقدر با هدف کمک به تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز در سیستان و بلوچستان، کارها و اقدامات ارزنده و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته اند که در نوع خود بی نظیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در سال های اخیر خیرین و مجموعه های خیریه دوشادوش مسئولین در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری همراه و همگام بوده اند، به طوری که قریب به 50 درصد فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان توسط خیرین نیک اندیش احداث شده است.

بروشکی خاطرنشان کرد: شما و نگاه پر از مهر و عاطفه شما با هیچ مقیاس و معیاری قابل سنجش و اندازه گیری نیست؛ چرا که شما در حقیقت با خدای خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان توسط خیرین احداث شده است

50 درصد فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان توسط خیرین احداث شده است