مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-07سياسي

اعطای سمت به افراد با قرارداد کارگری خلاف قانون است


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به 70 نیروی شهرداری با قرارداد کارگری در پست های مدیریتی و یا بخش های کارمندی فعالیت دارند، - ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به 70 نیروی شهرداری با قرارداد کارگری در پست های مدیریتی و یا بخش های کارمندی فعالیت دارند، گفت: اعطای سمت به افراد با قرارداد کارگری خلاف قانون است.

مجید ناصحی مقدم پیش از ظهر امروز (16 آبان ماه) در جلسه شورای شهر زنجان اظهار کرد: طبق قانون افرادی که قرارداد کارگری دارند؛ نباید در پست های مدیریتی مشغول باشند؛ موضوعی که مدیریت امور شهری و سازمان بازرسی نیز به آن تأکید دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 70 نفر از نیروهای شهرداری با قرارداد کارگری در پست های مدیریتی و یا در بخش های کارمندی کار می کنند، تصریح کرد: از ابتدای شورای ششم در این باره تذکر داده شده و به شهرداری نیز اعلام شده که هرچه سریع تر این نیروها تعیین تکلیف شوند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه پروسه تبدیل وضعیت و ساماندهی نیروهای شهرداری زمانبر است اما ما به دنبال تکمیل این فرآیند هستیم، اضافه کرد: برای مثال سال گذشته نیروهای مشمول تبدیل وضعیت ایثارگران تعیین تکلیف شدند و اگر الان هم کسی از این افراد جامانده آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای سمت به افراد با قرارداد کارگری خلاف قانون است

اعطای سمت به افراد با قرارداد کارگری خلاف قانون است