مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:172023-11-13اقتصادي

پرداخت هزینه های بیش از 13 هزار زوج نابارور چهارمحال و بختیاری توسط بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای طرح حمایت از زوج ‎های ناباور از ابتدای سال 1401، تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در استان 13 هزار و 111 نسخه ناباروری با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای طرح حمایت از زوج ‎های ناباور از ابتدای سال 1401، تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در استان 13 هزار و 111 نسخه ناباروری با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

علیرضا اصغرزاده 22 آبان ماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بیمه سلامت در استان طرح های گوناگونی را اجرا کرده که در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح نسخه الکترونیک در استان به صورت کامل در عناوین مختلف اجرا می شود، افزود: این طرح علاوه بر اینکه باعث می شود که کادر درمان از سوابق پزشکی بیماران و پرونده سلامت آن ‎ها در سامانه مطلع شوند، از طرفی می توانند از هزینه ها و تخفیفات مصوب توسط سامانه به صورت خودکار بهره مند شوند.

اصغرزاده با اشاره به بیمه رایگان افراد در شهرها و روستاهای کمتر از 20هزار نفر جمعیت، گفت: 13 هزار و 729 نفر در پنج دهک ابتدایی در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزینه های بیش از 13 هزار زوج نابارور چهارمحال و بختیاری توسط بیمه سلامت

پرداخت هزینه های بیش از 13 هزار زوج نابارور چهارمحال و بختیاری توسط بیمه سلامت