مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:052023-10-26سياسي

تصویب قانون تسهیل کسب و کارها بدون کار کارشناسی بود


رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه تصویب قانون تسهیل کسب و کارها در خصوص نهاد وکالت از سوی مجلس شورای اسلامی را بدون انجام کار کارشناسی دانست.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه تصویب قانون تسهیل کسب و کارها در خصوص نهاد وکالت از سوی مجلس شورای اسلامی را بدون انجام کار کارشناسی دانست.

سید طاهر نعلینی امروز(چهارم آبان) در نشست تخصصی حقوقی با موضوع راهکار برون رفت از پیامدهای ناشی از تصویب قانون تسهیل در خصوص نهاد وکالت موضوع ماده 5 مجوزهای کسب و کار ، کانون های وکلا را قدیمی ترین نهاد مدنی و باقدمت چندین دهه ای در کشور خواند و اظهار کرد: این کانون طی این سالها نقش آفرینی موثری را در تحقق دادرسی عادلانه در محاکم قضایی داشته است.

وی افزود: متاسفانه علیرغم این پیشینه و نقش آفرینی کانون های وکلا، شاهد هجمه ها و تصویب قوانین کارشناسی نشده ای هستیم که این نهاد خدمتگزار را به شیوه های مختلف آزرده می کند.

رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: دراین راستا، چالش های منشعب از قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کارها کانون وکلای استان را برآن داشت تا با حضور صاحب نظران و فرهیختگان حوزه حقوقی و دستگاه قضایی پیامدهای آن را مورد تحلیل قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون تسهیل کسب و کارها بدون کار کارشناسی بود

تصویب قانون تسهیل کسب و کارها بدون کار کارشناسی بود