مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-21فرهنگي

آیا بردلی کوپر بدشانس ترین چهره تاریخ جوایز اسکار امسال اسکار می گیرد؟


بردلی کوپر که می توان او را یکی از بدشانس ترین چهره های تاریخ جوایز اسکار توصیف کرد، تاکنون 9 باز نامزد جایزه اسکار (شامل 4 نامزدی در شاخه بازیگری) شده اما تاکنون موفق به کسب این جایزه نشده است.

- بردلی کوپر که می توان او را یکی از بدشانس ترین چهره های تاریخ جوایز اسکار توصیف کرد، تاکنون 9 باز نامزد جایزه اسکار (شامل 4 نامزدی در شاخه بازیگری) شده اما تاکنون موفق به کسب این جایزه نشده است.

  بردلی کوپر که امسال با فیلم مایسترو در جوایز اسکار حاضر خواهد بود، بنابر عقیده کارشناسان شانس اول جایزه بهترین بازیگر مرد در میان رقبای جدی و سرشناس این بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بردلی کوپر که می توان او را یکی از بدشانس ترین چهره های تاریخ جوایز اسکار توصیف کرد، تاکنون 9 باز نامزد جایزه اسکار (شامل 4 نامزدی در شاخه بازیگری) شده اما تاکنون موفق به کسب این جایزه نشده است.

  اما او امسال با گریمی سنگین در نقش اصلی لئونارد برنستاین موسیقیدان برجسته آمریکایی بازی کرده است و بر اساس پیش بینی وبسایت جوایز Goldderby هم اکنون از دید روزنامه نگاران متخصص بالاتر از کیلین مورفی بازیگر فیلم موفق اوپنهایمر و لئوناردو دی کاپریو برای بازی در فیلم قاتلان ماه کامل ، شانس اصلی شاخه بهترین بازیگر مرد اسکار 2024 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بردلی کوپر بدشانس ترین چهره تاریخ جوایز اسکار امسال اسکار می گیرد؟

آیا بردلی کوپر بدشانس ترین چهره تاریخ جوایز اسکار امسال اسکار می گیرد؟