مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:552023-10-31پزشكي

فعالیت های پزشکی و درمانی شیراز ارتقا می یابد


استاندار فارس با اشاره به فعالیت های بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز که بهترین و با کیفیت ترین اعمال پیوند را انجام می هد، گفت: هدف آینده فعالیت های بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا، - ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به فعالیت های بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز که بهترین و با کیفیت ترین اعمال پیوند را انجام می هد، گفت: هدف آینده فعالیت های بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا، شیراز را سرآمدتر از وضعیت فعلی در حوزه آموزش و درمان پزشکی خواهد کرد.

محمدهادی ایمانیه شامگاه 9 آبان در نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران که در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز برگزار شد، گفت: از ابتدای بنیانگذاری پیوند کبد به خصوص کودکان و شروع عمل های جراحی شاهد تلاش اساتید برای به دست آمدن موفقیت های بزرگ در این حوزه بودیم.

استاندار فارس افزود: ایران از 40 سال گذشته تحت ظالمانه ترین تحریم ها توسط کسانی که امروز در کنار رژیم صهیونیستی برای انجام جنایت علیه کودکان و زنان فلسطینی ایستادند، قرار دارد اما این تحریم ها باعث عدم پیشرفت ایرانیان نشد.

وی فعالیت درمانی بیمارستان فوق تخصصی پیوند کبد ابوعلی سینا شیراز را مورد توجه قرار داد و گفت: فعالیت تیم ماهر پیوند اعضا در بیمارستان فوق تخصصی پیوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پزشکی و درمانی شیراز ارتقا می یابد

فعالیت های پزشکی و درمانی شیراز ارتقا می یابد