مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:002023-10-30سياسي

ارائه پیام قالیباف به رییس مجلس سوریه


هیئت اعزامی مجلس شورای اسلامی پس از سفر به عراق و لبنان امروز با حضور در مجلس نمایندگان سوریه پیام قالیباف را به حموده صباغ رییس مجلس نمایندگان این کشور ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با رییس مجلس نمایندگان سوریه گفت: سفر هیئت پارلمانی ایران به منظوراستفاده از ظرفیت دیپلماسی برای هماهنگی بیشتر محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است.

ابراهیم عزیزی افزود: حملات محور مقاومت از غزه و کرانه باختری سبب شده تا رژیم صهیونیستی به صورت جنون آمیز به مردم بی دفاع به خصوص زنان و کودکان حمله کند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آثار فروپاشی رژیم صهیونیستی مشخص شده، اظهار داشت: طوفان الاقصی گنبد آهنین و دیوارهای میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی را فرو ریخته و جبهه های دیگری هم علیه رژیم صهیونیستی باز شده است.

وی افزود: در مجامع بین المللی نیز به جز آمریکا و اذناب آن، کشورهای فراوانی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند و سفر هیئت پارلمانی ایران به منطقه نیز به منظور تکمیل استفاده از ظرفیت دیپلماسی برای هماهنگی بیشتر محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیام قالیباف به رییس مجلس سوریه

ارائه پیام قالیباف به رییس مجلس سوریه