مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-16بين الملل

پهپاد انتحاری صماد ساخت یمن (+عکس)


یمنی ها چندین نمونه پهپاد در داخل توسعه دادند که همگی آنها با کمک ایران و اکثراً بر اساس یک الگوبرداری از یک نسخه ایرانی ساخته شده بود ، ولی از آنجایی که یمن به دنبال پهپادهای برای حمله به اهداف در برد بلند مانند امارات متحده عربی و عربستان که هر دو در .

- یمنی ها چندین نمونه پهپاد در داخل توسعه دادند که همگی آنها با کمک ایران و اکثراً بر اساس یک الگوبرداری از یک نسخه ایرانی ساخته شده بود ، ولی از آنجایی که یمن به دنبال پهپادهای برای حمله به اهداف در برد بلند مانند امارات متحده عربی و عربستان که هر دو در جنگ علیه گروه های شیعه یمنی دخالت داشتند باعث شد تا یمنی ها به سراغ پهپادی به نام صماد بروند یمنی ها در اوایل آغاز جنگ با عربستان در سال 2014 میلادی سلاح برای هدف قرار دادن خاک عربستان نداشتند .

آنها تعداد محدودی موشک اسکاد و توچکا داشتند که بازمانده از زمان یمن متحد بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجنگاوران، موشک های اسکاد و توچکا توان رسیدن به عمق خاک عربستان را نداشت با آنها تلاش کردند با کاهش وزن موشک اسکاد آن را به عمق خاک عربستان ببرند .

ولی موشک ها در مقابل سامانه های پدافند ضد بالستیک تاثیری نداشتند .

با کمک ایران یمنی ها موشک های اسکاد را تغییر دادند که شامل تغییر در کلاهک و سیستم هدایت آنها بود تا سرعت و دقت انها افزایش یابد ، ولی باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد انتحاری صماد ساخت یمن (+عکس)

پهپاد انتحاری صماد ساخت یمن (+عکس)