مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-05بين الملل

زبان بدن در جنگ غزه!


مردم قهرمان و اسطوره ای غزه زیر بار وحشیانه ترین حملات هوایی با بدنی خونین در حال نمایش یک اراده الهی در سرزمین پیامبران جهان هستند که در تاریخ معاصر بی نظیر یا کم نظیر است.

- مردم قهرمان و اسطوره ای غزه زیر بار وحشیانه ترین حملات هوایی با بدنی خونین در حال نمایش یک اراده الهی در سرزمین پیامبران جهان هستند که در تاریخ معاصر بی نظیر یا کم نظیر است.

زبان بدن مردم غزه زمان شماری فروپاشی رژیم صهیونیستی را چند سال به جلو انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدکاظم انبارلویی در سرمقاله روزنامه رسالت تحت عنوان زبان بدن در جنگ غزه! نوشت: 1- امروز زبان بدن در جنگ غزه، وجدان بشری و آگاهی جهانی را به حرکت درآورده است، تصاویری که مردم جهان در قاب بزرگ ترین زندان سر باز جهان یعنی غزه همه روزه می بینند.

زبان بدن یا تن گفت به مجموعه رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی اطلاق می شود که در آن فرد بدون صحبت کردن قادر به انتقال پیام و برقراری ارتباط با دیگران است.

این بدن های تکه تکه شده کودکان، این سرهای بریده شده مردان و زنان به ویژه پیران در زیر آوارهای بتُنی فرود آمده از بمباران های پی درپی با جهانیان حرف می زند.

این زبان میلیون ها انسان را در پنج قاره جهان به خیابان ها ریخته ، جنایات آمریکا و اسراییل در غزه را محکوم و به جنایتکاران نفرین می فرستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان بدن در جنگ غزه!

زبان بدن در جنگ غزه!