مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-24بين الملل

از هیاهو علیه برنامه نظامی تا هیجان لغو تحریم تسلیحاتی!


تأکید پررنگ نشریات زنجیره ای درباره لغو تحریم های تسلیحاتی به عنوان دستاورد برجام از عجایب روزگار است و حال آن که طرف اروپایی و آمریکایی زیر تعهد خود زده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: روزنامه سازندگی وابسته به حزب کارگزاران در این باره، گزارش مطولی با عنوان میوه برجام، بدون برجام منتشر و عنوان کرد: اتمام تحریم برجام به لطف برجام حاصل شد و این همان نکته ای است که ظریف در کنگره حزب کارگزاران به آن اشاره کرد که امروز به لطف خدا از سوی سازمان ملل هیچ تحریمی ایران را تهدید نمی کند .

روزنامه آرمان هم در حالی که چند روز قبل، فرا رسیدن تقویمی لغو تحریم های تسلیحاتی را به عنوان گلابی های برجام تیتر کرده بود، مجدداً در تیتر یک دیگری نوشت: رفع تحریم های تسلیحاتی مدیون ظریف و مردان اوست.

آرمان می نویسد: شاید اگر از هر منتقدان منصفی درخصوص تلاش دستگاه دیپلماسی در دولت حسن روحانی برای حل مشکل پرونده هسته ای ایران پرسش شود جملگی این پاسخ را بدهند که مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 در جهت رسیدن به توافقی پایدار مثل برجام بسیار مهم و قابل ستایش بوده و ایران حداقل در یک تا دو سال ابتدایی این توافق از ثمرات و دستاوردهای برجام استفاده کرده و اگر نبود بدعهدی آمریکا و خروج غیرقانونی و یکجانبه این کشور از توافق هسته ای شاید امروز هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هیاهو علیه برنامه نظامی تا هیجان لغو تحریم تسلیحاتی!

از هیاهو علیه برنامه نظامی تا هیجان لغو تحریم تسلیحاتی!