مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 21:152023-10-24حوادث

بازداشت عامل هتک حیثیت بانوی 19 ساله در شبکه های اجتماعی


رییس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری جوانی 20 ساله که با دسترسی پیدا کردن به تصاویر خصوصی شاکیه و انتشار آن ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، - ایسنا/فارس رییس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری جوانی 20 ساله که با دسترسی پیدا کردن به تصاویر خصوصی شاکیه و انتشار آن ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، اقدام به هتک حیثیت وی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، امیرحسین سلیمانی امروز، 2 آبان ماه با اعلام این خبر گفت: خانمی 19 ساله با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام قصد بدنام کردن من و خانواده ام را دارد که رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: پرونده اولیه تشکیل و با جمع آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی در یکی از محلات شیراز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم نامزد سابق شاکیه بوده و به دلیل مشکلاتی که با خانواده وی داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: متهم دلیل اقدام خود را انتقام از شاکی و خانواده وی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عامل هتک حیثیت بانوی 19 ساله در شبکه های اجتماعی

بازداشت عامل هتک حیثیت بانوی 19 ساله در شبکه های اجتماعی