مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-11اقتصادي

فاز اول طرح فیبر نوری نجما خوزستان تا پایان امسال به اتمام می رسد


مدیر مخابرات منطقه خوزستان از تکمیل طرح نجما در استان تا پایان سال 1403 خبر داد و گفت: فاز اول این طرح تا پایان امسال به اتمام می رسد.

- فاز اول طرح فیبر نوری "نجما" خوزستان تا پایان امسال به اتمام می رسد ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از تکمیل طرح "نجما" در استان تا پایان سال 1403 خبر داد و گفت: فاز اول این طرح تا پایان امسال به اتمام می رسد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات تا منازل (نجما) در خوزستان اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح به منظور ظرفیت سازی 125 هزار پورت و واگذاری 98 هزار پورت به متقاضیان خانگی و تجاری استان خوزستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: طرح نجما در خوزستان با سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت مخابرات ایران و به منظور تامین نیازهای مشتریان در حال اجرا است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: اجرای این طرح تا پایان سال 1404 پیش بینی شده است، اما با توجه به اینکه شرکت مخابرات منطقه خوزستان از سال های گذشته نسبت به توسعه و گسترش شبکه فیبر نوری اقدام کرده تا پایان سال 1403 این طرح در خوزستان تکمیل خواهد شد.

فلاح زاده عنوان کرد: براساس پیش بینی ها و اقدامات انجام شده در فاز اول این طرح واگذاری 19 هزار سرویس به متقاضیان خانگی و تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول طرح فیبر نوری نجما خوزستان تا پایان امسال به اتمام می رسد

فاز اول طرح فیبر نوری نجما خوزستان تا پایان امسال به اتمام می رسد