مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-14سياسي

آزادی 512 زندانی از زندان های کهگیلویه و بویراحمد طی هشت ماهه سال جاری


مدیرکل زندان‎های استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی 512 نفر زندانی واجدشرایط استان با بهره مندی از ارفاقات قانونی در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان‎های استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی 512 نفر زندانی واجدشرایط استان با بهره مندی از ارفاقات قانونی در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

منصور بیژنی روز سه شنبه 23 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری و تعامل دوسویه دادگستری و دادسرای های استان افزود: با هدف تعامل هر چه بیشتر و استفاده از ظرفیت های قانونی به منظور ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان در شورای های طبقه بندی در زندان ها و جلسات متعدد کمیته های عفو استان با موافقت مراجع قضایی به زندانیان واجدالشرایط نهادها و ارافاقات حقوقی اعطاء می گردد.

وی اظهارکرد: از جمله سیاست های قوه قضاییه رسیدگی به وضعیت متهمین و محکومین و همچنین استفاده از ظرفیت های قانونی با هدف کاهش تراکم جمعیت زندان هاست که در این زمینه مسئولین قضایی استان از طریق بازدید چهره به چهره با زندانیان، تعیین و تکلیف متهمین تحت قرار، اعطای ارفاقات قضایی از جمله آزادی مشروط، تعلیق و تخفیف مجازات، پذیرش اعسار، توسعه استفاده از نظام سیستم نیمه آزادی و پابند الکترونیکی، اعطاء مرخصی و اشتغال به کار زندانیان واجد ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 512 زندانی از زندان های کهگیلویه و بویراحمد طی هشت ماهه سال جاری

آزادی 512 زندانی از زندان های کهگیلویه و بویراحمد طی هشت ماهه سال جاری