مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:162023-11-13فرهنگي

شکست «مارول ها» در گیشه سینمای جهان


فیلم ابرقهرمانی «مارول ها» در نخستین هفته نمایش در گیشه سینمای جهان به فروشی کمتر از انتظار دست یافت و رکورد ضعیف ترین افتتاحیه محصولات استودیو مارول را به نام خود ثبت کرد.

- فیلم ابرقهرمانی مارول ها در نخستین هفته نمایش در گیشه سینمای جهان به فروشی کمتر از انتظار دست یافت و رکورد ضعیف ترین افتتاحیه محصولات استودیو مارول را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، فیلم مارول ها در نخستین هفته اکران جهانی خود 63 میلیون دلار در سطح کشورهای به غیر از آمریکای شمالی و 110 میلیون دلار در سطح جهانی فروخت و این ارقام بسیار کمتر از انتظارات برای فیلمی با بودجه 220 میلیون دلاری محسوب می شود تا این فیلم ضعیف ترین نمایش آغازین جهانی را در دنیای سینمایی مارول به نام خود ثبت کند.

مارول ها سی و سومین فیلم از دنیای سینمایی ابرقهرمانی مارول و دنباله غول میلیارد دلاری 2019 یعنی فیلم کاپیتان مارول است که در هفته نخست اکران در سطح کشورهایی به غیر از آمریکای شمالی 302 میلیون دلار و در سطح جهانی 455 میلیون دلار فروخت و در کنار انتقام جویان: جنگ ابدیت 2018 و انتقام جویان: پایان بازی 2019 در میان پرفروش ترین آثار ابرقهرمانی تاریخ سینما قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست «مارول ها» در گیشه سینمای جهان

شکست «مارول ها» در گیشه سینمای جهان