مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-06اقتصادي

طرح پیشنهاد بیش از 400 رویداد گردشگری/اختصاص اعتبار مستقل برای مسجد جامع ساوه


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به طرح بیش از 400 پیشنهاد رویداد گردشگری مبتنی بر محصولات تولیدی در کشور گفت: این پیشنهادات در شورای تخصصی وزارتخانه بررسی می شوند.

- ایسنا/مرکزی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به طرح بیش از 400 پیشنهاد رویداد گردشگری مبتنی بر محصولات تولیدی در کشور گفت: این پیشنهادات در شورای تخصصی وزارتخانه بررسی می شوند.

عزت الله ضرغامی 15 آبان، در حاشیه دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردشگری رویدادمحور، یکی از راهبردهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

وی با اشاره به تعدد رویدادهای مختلف و مهم در کشور که هر کدام می توانند بهانه ای برای تکریم و توجه به مزیت های نسبی منطقه و رونق گردشگری باشند، گفت: شهرستان ساوه رتبه اول تولید انار با بهترین کیفیت را در سطح ملی و جهانی دارد و سطح زیر کشت باغات انار این شهرستان به 10 هزار هکتار می رسد.

کیفیت محصولات ساوه بسیار بالاست و در کنار تولید انار، محصولات جانبی نیز تولید می شود.

ضرغامی با تاکید بر اینکه ساوه، شهری بزرگ، متمدن و تاریخی است و مزیت های ویژه ای دارد، اما انار برجستگی خاصی را برای این منطقه به ارمغان آورده است، گفت: امروز با حضور میهمانان خارجی و مسئولان استانی و ملی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیشنهاد بیش از 400 رویداد گردشگری/اختصاص اعتبار مستقل برای مسجد جامع ساوه

طرح پیشنهاد بیش از 400 رویداد گردشگری/اختصاص اعتبار مستقل برای مسجد جامع ساوه