مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-31اقتصادي

بهرەبرداری از 12 پروژە بهداشتی و درمانی همزمان با سفر ریاست جمهوری بە کردستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، 12 پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، 12 پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فریدون عبدالملکی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به کردستان، 12 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 812 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه، شروع اجرای این پروژه ها اکثرا از شهریور سال 1401 و تعدادی نیز از ابتدای سال جاری بوده است، عنوان کرد: همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان در روزهای آتی، در شهرستان سنندج افتتاح خانه های بهداشت ویسر و تودار روته، پایگاه سلامت شهری غیر ضمیمه فرجه، راه اﻧﺪازی آﻧژﯾﻮگرافی دوم و ﺑﺨﺶ ﺗﻮﻣﻮﺗﺮاپی در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺗﻮﺣﯿﺪ و آزمایشگاه مرکزی ﺳﻼﻣﺖ، در قروه ﻣﺮکز ﺟﺎﻣﻊ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻬﺮی ﺷﻤﺎره 4، ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻬﺪاﺷﺖ روﺳﺘﺎی اﻟﻠﻬﯿﺎری، ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺗﺎق ﻋﻤﻞ(ﺧﯿﺮﯾﻦ و دانشگاه) و نصب دستگاه MRI بیمارﺳﺘﺎن ﺷﻬﯿﺪ ﺑﻬﺸتی، در بیجار ﻣﺮکز ﺟﺎﻣﻊ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻬﺮی ﺷﻤﺎره 4 و در سروآباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرەبرداری از 12 پروژە بهداشتی و درمانی همزمان با سفر ریاست جمهوری بە کردستان

بهرەبرداری از 12 پروژە بهداشتی و درمانی همزمان با سفر ریاست جمهوری بە کردستان