مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-09سياسي

مطالعه باید در رئوس فعالیت های فرهنگی قرار گیرد


مطالعه باید در رئوس فعالیت های فرهنگی قرار گیرد و سعی شود در تمامی فعالیت ها و جشنواره های سطح شهر، معرفی کتاب های مفید و تهیه بسته های فرهنگی اجرا شود.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز تاکید کرد:مطالعه باید در رئوس فعالیت های فرهنگی قرار گیرد و سعی شود در تمامی فعالیت ها و جشنواره های سطح شهر، معرفی کتاب های مفید و تهیه بسته های فرهنگی اجرا شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در آستانه بزرگداشت سی و یکمین دوره بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و قدردانی از کتابداران و فعالین حوزه کتابخوانی، بیان کرد: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری، مطالعه باید در رئوس فعالیت های فرهنگی قرار بگیرد و سعی شود در تمامی فعالیت ها و جشنواره های سطح شهر، معرفی کتاب های مفید و تهیه بسته های فرهنگی اجرا شود.

وی ادامه داد:استفاده از ظرفیت نماز جمعه جهت معرفی کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب استفاده شود.

مهدی مصدق معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نیز در این جلسه با قدردانی از ارائه طریق و نظرات ارزشمند پیرامون دستور جلسه، تشکیل کارگروه فرهنگی تألیف کتاب مهریز شناسی و کارگروه هنری در زمینه ساخت و طراحی نمودهای فرهنگی شهرستان را لازم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه باید در رئوس فعالیت های فرهنگی قرار گیرد

مطالعه باید در رئوس فعالیت های فرهنگی قرار گیرد