مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-20سياسي

تنها حکومتی که زیر پوشش کفار نیست، ایران است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در تمام دنیا تنها حکومتی که زیر پوشش کفار نیست ایران است؛ بنابراین این موضوع بالاتر از آن است که بخواهیم گرانی سیب زمینی و دیگر اقلام را بهانه کنیم.

- ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در تمام دنیا تنها حکومتی که زیر پوشش کفار نیست ایران است؛ بنابراین این موضوع بالاتر از آن است که بخواهیم گرانی سیب زمینی و دیگر اقلام را بهانه کنیم.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد شامگاه (یکشنبه، 28 آبان) در همایش ترویجی، تکریمی زکات شهرستان در روستای حیدرآباد اردستان، اظهار کرد: زکات عبادتی است که در رأس عبادت های مالی و اجتماعی خداوند متعادل قرار دارد.

در دین اسلام زکات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید آثار و برکات زکات بیش از پیش برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه زکات یک عبادت است و به زور نمی شود آن را از کسی گرفت، افزود: در شهرستان اردستان با توجه به سبقه دینی و مذهبی که وجود دارد هر ساله میزان پرداخت زکات بیشتر می شود و این شهرستان از مناطق شاخصی است که زکات پرداخت می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گفت: دشمن بیش از چهل سال است قصد دارد مردم را از حکومت جدا کند و یکی از رویدادهایی که باعث می شود دشمن متوجه شود چند درصد مردم پشتیبان حکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها حکومتی که زیر پوشش کفار نیست، ایران است

تنها حکومتی که زیر پوشش کفار نیست، ایران است