مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-21سياسي

قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است/ امنیت پایدار زمینه ساز پیشرفت کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سرلشکر محمد باقری، در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه در کرمان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قهرمان و در فلسطین، - سرلشکر باقری با بیان اینکه اگر ذره ای از سوی نیروهای مسلح ما غفلت شود و ذره ای کوتاهی در اجرای ماموریت ها باشد قطعاً دشمنان برای چکاندن ماشه ها و فشار بر این ملت قهرمان، هیچ کوتاهی نخواهند کرد؛ گفت: همه مسئولیت ها وابسته به امنیت و دفاع پایدار و کارآمد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سرلشکر محمد باقری، در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه در کرمان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قهرمان و در فلسطین، بیان کرد: اعلام می داریم کشتن مردم بی گناه نشانه پیروزی صهیونیست های شکست خورده در عملیات بی نظیر و غافلگیرانه 15 مهرماه نخواهد بود.

رییس کل ستاد نیروهای مسلح افزود: هر چه این جنایت توسعه پیدا کند موجب آشکارشدن واقعیت صهیونیست ها، آمریکای جنایتکار حامی آنان و اروپای ریاکار و دیگر حامیان اسراییل غاصب و کودک کُش خواهد بود.

وی با بیان اینکه قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است و از خداوند می خواهیم نصرت خود را بر جنود خویش در جبهه حق نازل بفرماید؛ گفت: آنچه امروز در میدان نیروی زمینی در تیپ38 ذوالفقار دیدیم حضور ارزشمند و آمادگی بی نظیر یگان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است/ امنیت پایدار زمینه ساز پیشرفت کشور

قطعاً پیروزی ملت فلسطین نزدیک است/ امنیت پایدار زمینه ساز پیشرفت کشور