مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-30سياسي

مسیر فرعی پادگان 05 کرمان آسفالت می شود


در نشست شورای شهر کرمان، مقرر شد مسیر فرعی پادگان 05 کرمان آسفالت شود و همکاری با ارتش دو طرفه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد امینی زاده پیش از ظهر امروز در یکصدوهفدهمین جلسه شورای شهر کرمان که در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به عنوان مخالف آسفالت جاده های فرعی پادگان 05 اظهار کرد: این طرح طبق ماده 56 شهرداری ها، خارج از حدود مصوبه شهر است و طبق قانون شهرداری اجازه انجام فعالیت های عمرانی را ندارد.

رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی تاکید کرد: هیچ ردیف بودجه و منبع مشخصی برای اختصاص اعتبار به این طرح در بودجه شهرداری مطرح نشده است.

وی افزود: ، همچنین از طرفی در بودجه 1402 برای این مساله هیچ بودجه ای مشخص نشده و طبق برآوردها این پروژه با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان برای عملیاتی شدن نیاز دارد، از طرف دیگر در مسیرهای فرعی است.

امینی زاده گفت: با آسفالت رایگان مخالف هستم اما اگر نوعی همکاری دو طرفه صورت بگیرد و پادگان 05 در قبال آسفالت رایگان فعالیتی برای شهرداری انجام دهد، موافق خواهم بود.

سعید شعرباف تبریزی، شهردار کرمان در این خصوص ابراز کرد: شهرداری از برخی مجموعه های پادگان استفاده خواهد کرد و در قبال این استفاده از امکانات پادگان 05 امکاناتی مثل آسفالت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر فرعی پادگان 05 کرمان آسفالت می شود

مسیر فرعی پادگان 05 کرمان آسفالت می شود