مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:402023-10-24بين الملل

بلینکن: واشنگتن به دنبال رویارویی با ایران نیست


وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در سخنانی در شورای امنیت سازمان ملل گفت که واشنگتن به دنبال درگیری با ایران نبوده اما اگر تهران و نیروهای تحت حمایتش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه مدعی شد که جنبش حماس از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

وی که در شورای امنیت سازمان ملل صحبت می کرد، گفت: من امروز اینجا هستم چون آمریکا ایمان دارد که سازمان ملل نقشی اساسی در حل بحران غزه ایفا می کند .

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: باید برای ادامه وارد کردن کمک های بشردوستانه به غزه بدون آنکه حماس از آنها استفاده کند، تلاش کنیم و باید به حمایت از تمام غیرنظامیان در جنگ کنونی در نوار غزه ادامه دهیم .

وزیر خارجه آمریکا در حالی صحبت از حمایت از غیرنظامیان می کند که براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار قربانیان بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، به 5300 شهید و بیش از 18000 زخمی رسیده است که بیش از نیمی از تلفات و قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

وی بدون اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه گفت: گروگان ها در غزه باید فورا و بدون هیچ پیش شرطی آزاد شده و از نقش مصر و صلیب سرخ برای آزادی دو گروگان در غزه تشکر می کنیم و باید درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: واشنگتن به دنبال رویارویی با ایران نیست

بلینکن: واشنگتن به دنبال رویارویی با ایران نیست