مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-01اقتصادي

چرا عربستان روند افزایش قیمت نفت 5 ماه گذشته را متوقف می کند


درحالی که عربستان قیمت رسمی نفت خود را 5 ماه متوالی افزایش داده است، احتمال می رود به دلیل تنش های ژئوپلتیکی، تغییر چندانی برای قیمت نفت فروشی خود در ماه دسامبر نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، احتمال دارد عربستان، قیمت رسمی نفت فروشی خود برای عرضه به آسیا را پس از 5 ما افزایش قیمت، اندکی تغییری دهد زیرا بازار به دلیل تنش های ژئوپلتیکی متلاطم شده و بی ثباتی در عرضه با کاهش تقاضا جبران می شود.

آرامکو، شرکت دولتی نفت عربستان احتمالا قیمت رسمی نفت ترش مدیوم خود را حدود 4 دلار در هر بشکه بالاتر از شاخص عمان دبی تعیین خواهد کرد.

به دنبال حملات غافلگیرکننده جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه 7 اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و منجر به هلاکت هزاران صهیونیست شد، قیمت نفت به شدت افزایش یافت.

در این عملیات بی سابقه و غافل گیرانه که تاکنون دست کم به هلاکت نزدیک به 1500 صهیونیست منجر شده است و بیش از 200 اسراییلی نیز به اسارت گرفته شده اند.

از آن زمان تاکنون رژیم صهیونیستی در جبران شکست عملیاتی و اطلاعاتی اش در حال بمباران مستمر مناطق مسکونی، مساجد، بیمارستان ها، مدارس و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عربستان روند افزایش قیمت نفت 5 ماه گذشته را متوقف می کند

چرا عربستان روند افزایش قیمت نفت 5 ماه گذشته را متوقف می کند